Ombytlig torsdag

Ja, känns nästan som att hela känsloregistret har hanns med i torsdags... Under förmiddagen hade Kati en liten miniföreläsning om konfirmation för oss (som halva klassen fick tolka), väldigt intressant. Annars har skoldagen involverat mycket trötthet, med undantag för veckans FFVV (Johanna och Jan-E den här gången, en av dem berättade om koder och en om zombies, går ju för allt i världen inte att gissa vem som gjorde vad ;) ), som var intresseväckande och uppiggande. Även oro, sorgsenhet och håglöshet har hunnits med. Även frustration, irritation och en smula ilska (CSN var inblandat, behöver jag säga mer?) har dykt upp. På kvällen blev det Tyst Teater i Sveasalen, en pjäs om Pär-Aron Borg (grundaren av Sveriges första dövskola), där jag träffade en massa trevliga nissar, vilket väckte bra mycket trevligare känslor än de jag haft innan. Även det vi såg på scenen ingav positiva känslor. Efter det träffade jag Catta! Jag blev minst sagt glad :) (Mjau!) Hem igen, tedrickande i köket med Malin, Henke, Johanna och Jan-E. Vid det laget var jag helt övertrött, så allting var hysteriskt kul, speciellt Åh stiftsgård...

Så, om vi ska sammanfatta: intresse, trötthet, oro, sorgsenhet, håglöshet, frustration, irritation, ilska, trevligt, glädje och skratt. Omväxling förnöjer, eller hur var det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0