Åter till jobbet

Japp, imorgon ska jag jobba lite. Eller rättare sagt, nästan hela veckan (mån-lör). Det vanliga jobbet, eller i alla fall samma arbetsgivare som vanligt. Nu ska jag dock inte sitta i telefon i flera timmar, istället ska jag jobba i butik. Nice. Nog för att det är jobb, men jag tror att det kommer att bli någorlunda lugnt och skönt. Nackdelen är att jag varje dag kommer få gå hem från jobbet (det tar på ett ungefär en och halv timme, lite beroende på vilken väg man tar). Men men... 

Jan-E är väldigt nöjd över att jag ska jobba en vecka, eftersom han kommer få vara hemmafru. Inte helt illa, lite avundsjuk är jag ;) Förhoppningsvis gynnar det även mig, jag håller tummarna för att maten ska vara färdig när jag kommer hem.



Ja, jag ger min arbetsgivare lite gratisreklam... Kom gärna och
titta in om du har vägarna förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0