Mellandagsrean

Jag är inte direkt typen som drabbas av mellandagshysterin. Och tack och lov för det... Inte nog med att folk ska stressa sig halvt ihjäl i affärerna innan jul, dessutom ska man göra det efter jul också. Nä, inte riktigt min grej. Men idag bestämde vi oss för att gå på rean, eller åtminstone i lite affärer ändå, för vi ville handla lite saker som behövdes. Man får liksom passa på nu när man är i Borås, Leksand är ju inte direkt en shoppingstad. Visst blev det några impulsköp, trots underbaraclaras förmaningar, men det är absolut inget jag ångrar! T.ex. hittade vi det nyöppnade Emmaus (tj,a jag vet inte hur nyöppnat det egentligen är, har ju inte varit i Borås på ett halvår) där vi hittade både ett par vinterstövlar för lajvbruk till Jan-E och Divine-choklad (ljuvligt god!). I ärlighetens namn har vi faktiskt inte gjort några rea-fynd alls vad jag kan komma på. Så, ingen mellandagshysteri i år heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0