Oproduktiv. Typ.

Idag gick jag in i en vägg av bomull. Efter att ha sprungit runt den senaste tiden, fixat och donat, planerat och ordnat, sprang jag in i en mjuk och behaglig vägg och tänkte "åh, skönt, här stannar jag en stund". Jag gjorde ett halvhjärtat försök att få något gjort, men det ville sig inte riktigt. Det var så mycket lättare att sitta och läsa. Jag till och med fastnade framför TV:n med Tony, jag som så sällan hamnar där. Jag insåg så småningom att jag inte skulle få mycket gjort, inte i bröllopsväg i alla fall. Jag traskade istället ner till Sandra & Alex. Trevligt. Satt där och sydde ett tag. Vi åt tacos, pratade och hade det allmänt soft. Uppskattas!

Oproduktiv idag? Ja, relativt. Det jag har åstadkommit idag kan snabbt räknas upp:

* Fick tag på en kyrkomarskalk
* Sydde på en hel del band på min lajv-klänning
* Skickade en ansökan till CSN om nästa läsår

Det var inte mycket alls, men jag känner ingen stress över det. Vilket är väldigt skönt. Jag har haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Dara

Hej! Min resa verkar fördröjas nu pga familjen min är sega. Hoppas att det blir snart fullt fart till slut här iaf och så VRROOMM! bilande till Ungern.:) Men tack ändå! Man behöver då o då få varvas ner mellan ärenden och få trevliga stunder eller hur? Njut såsom före och efter ert bröllop!:) Lycka till med era bröllopsplaner. Önskar dig och din snart blivande make får en fin sommar!:) Dövs

2009-06-24 @ 18:30:15
URL: http://dara.blogg.se/
Postat av: Marre

Tack!

2009-07-16 @ 19:39:40
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0