Skäms på mig

Usch, det var alldeles för länge sedan jag skrev något. Så nu blir det till att ta sig i kragen. Kanske skulle sitta fint med en liten sammanfattning av den senaste tiden. Vi tar det med lite bilder tycker jag.


  
Dags för sista etappen av Projekt Dalarna för Malin
och Carro. De tolkar en halv guidning på Ljusbodarna.
Lite oturligt att de behövde bryta mitt i, men korna var
på väg lite för långt... Ett väldigt fantastiskt ställe! En
levande fäbod, har du möjlighet så åk gärna dit någon
gång.


Jag bekantar mig med en av fäbodens invånare.


Och så var det dags för avslutningsmiddag. Då kan man
se ut så här.


En jättetrevlig kväll med god mat, härliga stämning,
fina dekorationer, lagom med tal, dans m.m.


Som vanligt gick Leksands medeltidsmarknad av stapeln sista helgen
i maj. Härliga dagar med mycket sol, gycklare, musikanter, saker till
försäljning som gjorde att det kliade i fingrarna, lamm, smeder,
stadsvakter, återseenden... Här ser vi Patrask spela för fullt. Det är
grabbar som vet vad de gör!


Johannas syskon besökte henne (väldigt trevliga människor!) och de
tre bjöd på lite eld-poi.


Vi har haft en hel del dagar med väldigt fint väder. Då är det ganska
tjusigt att ta morgonpromenader med Malin & Johanna.


Jan-E och jag har skrivit på kontrakt för vårt 1 r.o.k. som vi ska hyra
med start i juli. Längtar!

Ja, visst har det hänt en del annat också, men det här är en del av det i alla fall. Jag ska försöka bättre mig lite, försöka skriva lite oftare ändå (men jag kan inte lova något, det är en hel del att göra nu...), vi får väl se hur det går.

Ha det gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0