Bio i Leksand?

Japp, det finns faktiskt en biosalong i Leksand, och där spenderade jag min kväll med Malin. Vi såg Män som hatar kvinnor på den stora duken. Den var i mitt tycke väldigt bra! Jag är dock glad över att det var så länge sen jag läste boken, nu kunde jag ju uppskatta filmen mer utan att störa mig på saker som var "fel"... Det drog i magen och det kröp i skinnet! Den var helt klart sevärd. Visst, en del detaljer var ju inte som jag tyckte att de skulle vara, men det var väl egentligen inget som störde. Förutom att Lisbeth var lite av en besvikelse... Men hon är ju en så speciell karaktär i boken, så jag tror att de flesta får en helt egen uppfattning om henne. I vilket fall så var inte det här min Lisbeth Salander. Men som film funkar det. Nåja, som sagt: helt klart sevärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0