Crap

Humöret har inte direkt varit det bästa idag. Anledning? Tja, många bäckar små... Jag ska väl inte gå in på allt här på bloggen, men jag kan ju säga att en av orsakerna till att humöret säknkts är ännu ett litet bakslag i bröllopsplanerna. Den här gången gäller det tyget till min klänning och Jan-E:s skjorta. Grejen är ju den att Suss ska sy våra kläder, och hon råkar bo i Skåne. Lite svårt att träffas och titta på tyger då, för att hon ska kunna köpa något som hon vet fungerar till ändamålet och som Jan-E och jag trivs med. Så då var det ju så perfekt att både Suss och jag hade tygprover från Korps, för då kunde vi ju prata om tygerna och veta att den andre förstod vad och vilket vi pratade om. Till slut beställde jag 7 meter av ett tyg, så att hon skulle kunna börja sy under påsklovet (bara fyra månader kvar nu, så det är ju jättebra om hon får tillgång till tyget så snart som möjligt!). Jag beställde förra veckan och idag fick jag ett mail från dem att tyget hade tagit slut precis innan min beställning kommit in. Surt... Vi får väl se hur vi gör nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0