Vårgrönt

Den här korta delen av året är helt klart en av favorittiderna för mig! Nu när allt börjar spricka upp i grönt. Skirt och samtidigt överväldigande lummigt efter en lång tid av mestadels grått... Jag var ju borta i några dagar nyligen, när jag sedan kom tillbaka till Leksand var det nästan som förvandlat. Visst hade det börjat redan innan jag åkte, men det hade ju hunnit ta en ganska rejält kliv medan jag var borta.

Jag blir så glad när jag ser allt det gröna! Det känns verkligen att naturen vaknar till ur vinterdvalan och sträcker sig mot sommaren då hela naturen lever upp. Det liksom spritter i mitt innandöme. På ett trevligt sätt. Naturen smittar av sig och ger mig extra energi. Tänk vad vackert ett nyutslaget björklöv är...!

Vad Gud är god som låter mig ta del av något så underbart! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tekniska varelse - upplys en gammal kvinna!

Var hittar du & alla andra ungdomar hjärtana som ni stoppar in i era texter???????

2009-05-07 @ 20:08:22
Postat av: Marre

När du skriver ditt inlägg finns det en del små knappar du kan trycka på över textrutan. En av dem är ett omega-tecken. Tryck på den och se vad som händer :)

2009-05-07 @ 22:35:47
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0