Dendära maskinen dåra

Igår skrev jag ju att vi är på spaning efter symaskin, min man och jag. Idag var han i en affär och pratade med en försäljare. Tydligen ville väl han inte riktigt rekomendera den modellen som jag har kikat på. Han sa att vi helst ska köpa en begagnad Husqvarna (eller ett annat märke, men J-E kom inte ihåg vilket) som är mekanisk, inte digital. Ja, det lät ju förnuftigt, det är ju något sådant vi vill ha. Dock hade den här försäljaren en massa skolsymaskiner att reparera, så han hade fullt upp... När han har tid sen ska han komma med några förslag på modeller och så.

Håhåjaja... Ja, ingen annan som har en symaskin till övers? Eller förslag på modell som man kan leta efter? Jag vill ju så gärna ha en symaskin, helst snart så man kan börja med alla dessa syprojekt som ligger på hyllan. Nåja, tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0