Helgen är här

Jaha, det var den veckan det... Känns lite skumt med helg, bl.a. för att jag inte fått någon riktig ordning på veckodagarna, det har varit en otrolig varition och dessutom ville mitt undermedvetna eller något ha fdet till fredag igår. Men jag måste ju säga att jag är tacksam över att få ha lite helg, ladda batterierna så att jag kan vara pigg och på alerten när jag börjar igen nästa vecka!

Nu ikväll har jag bara softat och myst, bl.a. med hjälp av en nostalgitripp i form av Anne på Grönkulla och lite hemmagjord Snickers. Imorgon ska jag hälsa på en kompis här i Uppsala, vi ska äta och ha det gött. Söndag ska jag nog till kyrkan och sen bara ta det lungt, alternativt försöka ta mig ut i skogen på något sätt. Sen är jag redo för nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0