Min kväll

Nu är mannen borta på en klasshajk, så jag är helt ensam i huset (även Björn är borta, kommer tillbaka om en månad sa han). Lite ovant och tyst, men ganska trevligt ändå. Efter att ha varit lite huslig och en smula pluggig bestämde jag att lite te och en drös knäckemackor inte skulle sitta helt fel. På tal om knäckebröd tror jag inte att jag skrivit att jag faktiskt - efter hela tre år - äntligen besökt Leksands Knäckebröd. Inte någon storslagen uppelvelse, men det känns som att om man ändå bor i Leksand så måste man ju någon gång ha besökt knäckebrödsfabriken. Så nu har vi väldigt mycket knäckebröd undanstoppat runt om i lägenheten och dessutom har vi en väldigt flott burk att förvara knäckebröd i. Hm, nu tror jag att jag kom ifrån ämnet lite... Å andra sidan vet jag inte riktigt vad jag skulle komma fram till. Nåväl. Ha en bra kväll, det tänker jag ha (lite planer som involverar Stolthet och fördom...(Ja, E-K, tyckte det var lite lustigt att du skrev om just S o F när jag börjat läsa den))!


Kommentarer
Postat av: Tee

Låter som en mysig kväll. var filmen bra?? om du nu kollade på den? Är själv lite nyfiken på S o F.

Glömde skriva att det var en väldans fin kastrull du hade till linssoppan :))

2009-09-03 @ 08:28:39
Postat av: Marre

Nej, det var boken.



Tack, jag tycker också att den är jättefin! :)

2009-09-03 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0