Dagens

Idag körde jag till Jönköping. I mina förldrars Volvo-best! Den bilen är ju enorm! Jag är van vid vår lilla Saab... Skillnaden var stor, och jag tyckte att det var mycket svårare att köra nu. Nåja, övning ger färdighet och jag lär behöva all övning jag kan få om jag ska ta mitt kökort!

Ja, nu är jag ju i Jönköping då, där jag ska praktik i en månad, med start imorgon. Spännande och pirrigt! Jag bor på ett internat på Södra Vätterbygdens folkhögskola. Internat... Jag fick ju nog efter tre år på Västanvik, hoppas jag inte bryter ihop av en extra månad ;)


Kommentarer
Postat av: Josephine

Nämen, jag tänkte ju kommentera på Sjung till Jesus-inlägget, men se det gick inte. Fick upp någon vit sida om att det inte funkade .. Hursom, tänkte bara skriva något djupt om hur fin den sången är, men då får jag väl skriva här i stället och det går ju minst lika bra :) Lycka till med körkortet och praktiken, låter spännande! Kram / J

2010-04-06 @ 12:52:53
URL: http://www.fruflatebo.blogspot.com/
Postat av: Maria

Skumt att det inte gick att kommentera på det inlägget...



Tack för lyckönskningarna!

2010-04-06 @ 16:06:46
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0