Visby, it has begun!

Som ni kanske läst i bloggen så kommer den här veckan och nästa vecka spenderas i Visby, Jan-E och jag är äntligen på vår bröllopsresa!

Vi kom fram igår tidigt på kvällen till rosornas ö. Visby är fortfarande lika vackert och fullt av turister :) Efter att äntligen ha installerat oss i lägenheten kunde vi utan svårighet konstatera att vi skulle trivas till fullaomed vårt boende under de här två veckorna! Också kunde jag konstatera "aldrig mer bil innanför murarna!" Vi får väl se hur det låter när vi inför avresan ska ta vårt enorma packlass till bilen igen...


Någonstans mellan Oskarshamn och Visby.


Bland Visbys gator och gränder.

Mycket möjligt att jag lägger upp några inlägg under vistelsen, men troligt är att jag kommer lägga upp mer bilder och sådant när vi kommit hem.

Nu ska vi ut en sväng igen, bye bye!

Kommentarer
Postat av: Karin

åh, visby är så fint! :D är det medeltisveckan eller? skulle också vilja var där =/ hoppas ni har jättekul :D

2010-08-03 @ 22:26:51
URL: http://kaarine.blogg.se/
Postat av: Marre

Medeltidsveckan är nästa vecka, men vi kommer vara här då också :) Japp, vi trivs. Du får väl komma hit någon gång :)

2010-08-03 @ 22:40:03
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0