Uppehåll?

Det har varit lite glest mellan blogginläggen, det är inte svårt att se. Och ibland får det vara så. Det kan bero på lite olika saker ibland, orken, tiden, lusten, måendet... Nu är det troligen en salig blandning för min del.

Jag har märkt att jag alltid försöker ursäkta mig eller uppmärksamma bristen på nya inlägg. Och det här ser ju onekligen ut som ännu ett sådant inlägg. Jag tror jag måste försöka fatta att det inte är min plikt att bedriva bloggverksamhet med jämna (och helst korta) mellanrum när jag nu faktiskt tagit steget in i bloggvärden. Min blogg, jag bestämmer.

I vilket fall... Jag är just nu inne i en period när annat stjäl uppmärksamhet, ork och tid. Jag mår väl inte dåligt, men jag mår inte heller helt bra, och då ligger blogginspirationen ganska lågt faktiskt. Och jag tror inte heller att mina nuvarande tankar är så bra bloggmaterial. Så vi låter bli det helt enkelt. Jag vill ju inte heller lägga upp halvtaskiga grejer som jag lägger upp bara för att (därmed inte sagt att min standardnivå på bloggen är vansinnigt hög, men jag tror ni fattar).

Förhoppningsvis hittar jag tillbaka till bloggen relativt snart, kanske dyker det upp ett litet inlägg då och då. Under tiden ska jag istället läsa andras bloggar (Har du en blogg jag jag inte läser? Eller läser du någons blogg som du tycker att jag också borde följa: berätta!), dricka te och drömma mig bort till flytten. Ja, mellan disk, jobb, tvätt och bilgrubblerier då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0