Puh...

Nu har inte jag bloggat på ett tag. Och det har sina anledningar. För det första var jag på lajv förra helgen, och för det andra kan man säga att min klass har haft praktik hela den gångna (är det där verkligen rätt stavat?) veckan, vilket bl.a. inneburit en del tidiga morgnar, sena kvällar och nätter på Kusen. Men det har varit en spännande och lärorik vecka! Dock är jag ganska nöjd med att det äntligen är helg! Igår spenderade jag mycket tid i sängen, det var så kallt i lägenheten... Det innebar också att jag somnade några gånger, så nu borde mitt sömnbehov vara mättat. Idag har jag varit lite mer aktiv: på förmiddagen blev det städning och dammsugning (vilket var välbehövligt vill jag lova!) och sedan var jag på Carros & Martins vackra vintervigsel. All lycka till brudparet! När jag sedan kom hem hade vi besök av Sandra, Peter & William. Nice. Får se vad resten av helgen har att bjuda på...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0