Totalt jätteledig

Idag är jag så ledig som man kan bli. Skönt! Efter gårdagen är jag riktigt glad över att inte behöva göra ett skvatt. Var mentalt utpumpad efter gårdagens förmiddage, jag skulle kunnat somna på en gång om jag tillåtit mig det. Men ack, inte kunde jag tillåta mig det, skulle ju faktiskt jobba i fyra timmar. Och så klart blev det en massa fel när man var så trött... Efter ett tag kom dock Jan-E och inte bara gjorde mig sällskap utan hjälpte mig också. Skönt! Kom hem där på kvällen, trött och hungrig. Då var det dags att be ett tag, som en del i kyrkans 24/7-bön som vi har den här veckan. Sen lite mat. Sen kom Jan-E och jag fram till att vi skulle kolla på lite film och mumsa choklad. Dessvärre var filmen så kass så jag somnade ifrån den flera gånger... Annars brukar jag ändå kunna hålla mig vaken, även om jag är trött. Alltså, New Moon var en besvikelse, ännu en gång ett fall där boken är bättre än filmen.

Men som sagt, idag är jag bara ledig, inget jag behöver göra idag! Dessutom är jag ensam hemma, vilket kan vara skönt lite då och då. Jan-E är i Borlänge med Robert och ska dessutom sova över hos honom och Emma, så jag har fritt spelrum för vad jag nu än vill hitta på här hemma. Jag misstänker att dagen kommer bjuda på en hel del softande faktiskt, bara ta det lungt och njuta av ledigheten. För imorgon är det full rulle igen! Kyrkan, VHS och ett tolkuppdrag att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Karin

usch, gillar ingen av Twilightfilmerna :S böckerna är däremot skitbra :D Robert Pattinson är varken snygg eller passar för rollen...

2010-01-23 @ 17:34:00
URL: http://kaarine.blogg.se/
Postat av: Marre

Tyckte att första filmen var bra, men andra bara segade sig fram...

2010-01-23 @ 17:58:55
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0