Leksand - Gävle - Fristad - Dalsjöfors

Pust, sa Marre igår. Det var en lång dag... Upp innan klockan ens slagit fem, packa det sista inför vår tre veckor långa frånvaro hemifrån, två timmars körning till Gävle, jobba en timma, köra hela vägen till Fristad (det tog bra många fler timmar än vi räknat med), hjälpa till med lite bröllopsförberedelser, hem till Dalsjöfors och stupa i säng vid tio. Puh, ja.

Och idag blir det bröllop! Åh, det kommer vara så otroligt vackert på alla sätt och vis, det tvivlar jag inte ett ögonblick på! Det är Gustaf och Evelina som ska vigas här i Borås. Extra näsdukar medtages...

Ja, ville bara ge er en liten uppdatering om vad det är som händer och varför det inte blivit så mycket uppdaterat. Förhoppningsvis ska jag uppdatera lite smått framöver vad vi har för oss nu på semestern, fast å andra sidan kanske jag borde hoppas på att jag inte har tid med det, för det skulle ju i så fall betyda att vi har roligare saker för oss ;)

Nu ska jag kolla om strykjärnet är ledigt. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0