Dripp dropp

Ute är det grått och blött och själv är jag seg. Det är en sådan dag då man skulle kunna sitta framför datorn i morgonrock och äta Nutella direkt är burken. Rent hypotetiskt alltså! Hrm...

Idag är jag hemma. Inga uppdrag. Noll jobb. Skönt det också ibland. Men man blir lite dagvill... Jag kan vara ledig mitt i veckan men jobba under helgen, vilket leder till att jag inte har någon "veckokänsla" överhuvudtaget. I alla fall, idag får jag se till att vara lite duktig och huslig, men förutom hemmfruandet får jag se till att skriva i mina tolkfakturor. Tycker inte det är kul alls, men det är ju en förutsättning för att faktiskt få sin lön.

Jaha, en högintressant uppdatering från Matteses alltså. Nu blir det inget mer, för jag ska ut i regnet och slänga sopor och ta en liten promenad till postlådan. (Intressepilen missade ganska grovt, va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0