Foto- och posthämtarpromenad

Blåsigt och mulet, ut skulle jag ändå. Och inte ångrade jag mig. Jag och min kamera hade kul bland färg, luft och lite eftermiddagsfrihet.


Oh, vad jag tycker om lönnlöv! Tur att grannen är frikostig med sina...


Ja, faktiskt, lite sådant här finns kvar.



Färg, färg, färg!


Blåsigt var det, ja.


En Marre i blåsväder!


Även om sommaren är favorit är inte hösten så tokig ändå.


Perfekta fotovantar. Stort tack till Suss som en gång i tiden gjorde dem till mig!


Inser att det börjar bli ganska många bilder... Men äsch, vill ni titta så får ni,
annars slipper ni. Fri vilja och sådant där, ni vet.


Är det inte härligt att ha en natur som kan skifta så mycket? Varje år!


"The road goes ever on and on..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0