Det 316:e inlägget

För ett tag sedan uppmarksammade jag för mig själv att jag sakta men säkert var på väg mot inlägg nr 300. Vet inte riktigt om det ska räknas sm en bedrift att ha producerat så många bitar text som är i stort sett menlösa... Men jag menar, 300 är ju ändå ett ganska trevligt och ansenligt tal. Dock, föga förvånande, missade jag den magiska gränsen och bara fortsatte med mina skriverier, tills jag såg att antalet nu var uppe i 315. Nåja, det är ju visserligen mer än 300, men inget man tar fram partyhatten för (vilket påminner mig om att jag inte har en partyhatt, hm...). Det är också nu jag inser att jag missat en del tal som jag kunnat uppmärksamma, tex 32, 112 och givetvis 42. Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0