Rutor jag äntligen fått

Jag har mer och mer börjat inse att klä sig i klänning eller kjol faktiskt är en hit! Jag har en kroppsform som inte riktigt följer byxstorlekarna, antingen är det för långt eller för tight... Därför är det skönt att dra på sig en kjol: så länge den sitter bra i midjan är resten inget problem. Men även om jag inte varit någon kjoltyp tidigare har jag ändå väldigt länge - längre än jag kan minnas - velat ha en skotskrutig kjol i rött och svart. Och vad tror ni jag hittade på Spara & slösa igår? (Spara & slösa är en affär i Leksand som säljer second hand-kläder.) Jajjemen, visst var det önskekjolen som hängde så prydligt på sin galge. Och plisserad var den också! Inga tveksamheter där, den åkte med hem på en gång.


Kommentarer
Postat av: Malin

Får man önska? Bra då gör jag det ;) Jag vill se den på! Minns att du pratat om att du velat ha en så nu måste jag se den på på riktigt juh :)

2010-09-17 @ 21:58:04
Postat av: Maria

Åh vad roligt att springa på drömkjolen helt sådär oväntat! :D



sv: Nämen tack du! :D Tacka karln också.

2010-09-18 @ 12:32:50
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Marre

Malin: Det ska nog gå att ordna :)



Maria: Verkligen!

2010-09-19 @ 09:18:11
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0