Påskspel

Vill bara passa på att tipsa om Påskspelet i Insjön. Det är en föreställning om det påsken handlar om: Jesus! Påskspelet visas i år igen i Frikyrkan i Insjön, under hela påskhelgen. På onsdagen - imorgon - kommer det vara en särskild föreställning, då finns nämligen teckenspråkstolkar på plats som ska tolka/gestalta föreställningen. Riktigt spännande! Föreställningen är gratis och efteråt finns fika till självkostnadspris. Det börjar förresten kl.19.

Jag har varje år missat Påskspelet, men i år ska jag äntligen få se det! Ska bli lite extra kul att se både Dan och Joseph på scenen. Och så tolkarna så klart! Jag vet att det är ett gäng duktiga tolkar och det ska bli riktigt intressant att se dem jobba.

Haka på om du har möjlighet, jag tror att det blir en toppenkväll! (Jag avlägger så klart rapport sen.)


Bilden är från ett tidigare Påskspel och hämtad härifrån.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag ska dit ikväll :) See you!

2011-04-20 @ 08:39:56
Postat av: Marre

Nice :)

2011-04-20 @ 10:11:06
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Härligt! Jag såg det i går, annandagen, och älskade det!

2012-04-10 @ 13:38:51
URL: http://ungkristen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0