Snörvel


Se där, ett paket näsdukar.


Läkerol? Bevisen talar sitt tydliga språk.


Kan inte vara annat än en sjuka i farten.


Japp, idag lullar jag runt hemma iklädd
bästa, varma sjalen made by Malin.

Idag är jag i alla fall tillräckligt pigg för att blogga, uppenbarligen. Förkylningen slog till rejält igår kväll, efter att jag i några dagar känt mig trött och snörvlig. Jag hade nog en liten släng feber, plus att jag kände mig totalt golvad i kroppen. Jag sov i princip sittandes hela natten, pga utrymmesbrist i näsan. Äh, varför sitter jag och skriver sådant här, ni vet väl hur det är att vara förkyld? Nåja, idag är jag i alla fall hemma och försöker kurera mig. Eldar för fullt i vedspisen och snyter mig stup i ett och blir andfådd om jag göra något annat än sitter still. Kul... Får se fram emot att Jan-E kommer hem om några timmar, då blir det tacos. Mums!

Hoppas ni håller er friska och krya! Ät en massa apelsiner och ut i solen med er.

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Krya på dig Marre! :)

2011-04-04 @ 19:47:13
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Marre

Tack! Förkylning är ju bland det tristaste man kan råka ut för...

2011-04-05 @ 11:48:31
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0