Gårdagens detaljer

Jag tänkte jag skulle härma Maria lite  och visa lite detaljer från dagen ("lite" i bemärkelsen att jag kör på rena detaljer från dagen, inte bara favoritsaker). Dock blir det från gårdagen, då detta var tänkt som inlägget som aldrig blev... Håll till godo!


Jag mjukstartade lite med träningen efter ett "det bara blev så"-uppehåll.
Tro nu inte att jag är vansinnigt hurtig eller så (ni skulle hört flåset!), men
min rygg behöver träning för att jag inte ska lida, typ.


Som jag skrev förut, vem vill missa tvätten? Nåja, ett sådant där vardagsmåste
som är helt ok av någon anledning.


Jag har återupptäckt en gammal favorit: seriemagasinet Bild & Bubbla.
Det är helt enkelt en väldigt intressant och välgjord facktidsskrift om serier.


Melonfrossa efter lunchen. Mm-mm-mmm!


Och så disken då... Uppenbarligen.


Dagens färgklick blev de här vinbären. Har plockat en hel del, men
uppenbarligen inte tillräckligt, för buskarna dignar verkligen av bär
som snart kommer skrumpna bort.


Sen blev det faktiskt lite muffins. Och smeten är som vanligt höjdpunkten!

Kommentarer
Postat av: E-K

Du har en underbar gryta!

2011-08-18 @ 17:10:24
Postat av: Marre

I know ^^

2011-08-18 @ 18:45:19
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Malin

Smet...mmm, mums mums :)

2011-08-18 @ 20:57:39
Postat av: TIDSTJUVEN

Hur duktig är inte du då!? :D Tränar, tvättar och diskar. Kul inlägg! :) Man kanske borde börja köra med såna här detalj-inlägg oftare?

2011-08-23 @ 16:08:58
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Marre

Hehe, du får väl se det som en ovanligt bra dag, Maria ;) Fast å andra sidan, är man hemma hela dagen medan maken är ute och tjänar ihop till levebrödet, så känns det ju lite dumt att sitta och rulla tummarna...

2011-08-23 @ 18:13:06
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0