Jan-E x 2

Igår hade vi nytt och trevligt besök här hemma. Det pratades, åts och ritades. Två tredjedelar av oss valde ett mycket trevligt motiv: Jan-E. Dessutom användes samma slags pennor: ProMarkers (jag börjar få lite kläm på det, men det är långt kvar ännu...). Dessutom jobbade vi både med samma pappersstorlek, dock var det första gången jag använde så stora papper, det kändes som om armarna inte skulle räcka till!

Jag måste säga att det var trevligt värre med sällskap när man sitter med papper och penna och det var ännu lättare att komma igång när någon annan satt bredvid och var kreativ. Detta måste göra igen!

Här kan ni få se lite av resultaten av Jan-E-bilderna. Som sagt är det ganska stora format, så de får inte plats i scannern, så ni får nöja er med foton.





De som har sett bilder gjorda av mig tidigare kan nog gissa att den understa är min. Jag är inte så hemskt hågade att lägga upp den här bilden, men jag har fått en förfrågan att ha med mer sådant här i bloggen och eftersom jag inte har gjort så hemskt mycket nytt får den här vara med ändå. Vad gör man inte för sina vänner ;)

Jag är sjukt missnöjd med ögonen, de sitter helt konstigt! Skulle det varit någon annan del hade det inte gjort så mycket, men ögonen är så viktiga. Men resten är jag faktiskt ganska nöjd med. Förresten, fotot som jag använt till den här bilden finns faktiskt på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, mer sånt här! Kul att se ritade bilder också :) Nyfiken i en strut undrar såklart vem som gjort den översta bilden? Fina förresten, borde ha stått först.

2011-08-29 @ 12:55:08
Postat av: Marre

Tack :)

En tjej som går på Design på Leksands fhsk och som var här på middag och lite ritande.

2011-08-29 @ 15:34:54
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Heléne

Vilka härliga bilder, kul att se dem..

2011-09-01 @ 22:28:54
URL: http://nellie86.blogg.se/
Postat av: Marre

Tack :)

2011-09-02 @ 15:22:43
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0