Min personliga almanacka

Idag damp min nya almanacka ner i brevlådan. Sedan några år tillbaka beställer jag alltid från personligalmanacka.se, det är så kul att utforma den själv tycker jag. Och det blir ju bara fler och fler alternativ för varje år! Dock brukar jag alldeles för sent komma på att det ska vara en framsida på det hela, och jag som är lite kinkig vad gäller bilder vill ju ha något klockrent. Men eftersom jag alltid är så sent ute brukar jag inte hitta något på så kort tid. Årets variant blev visserligen lite småfin, men inte det jag hade hoppats på. Helst skulle jag ju vilja rita något själv, något snyggt och färgfullt. Kanske får ta och skriva in en påminnelse i god tid i almanackan, så att jag nästa år kan ha den framsida jag önskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0