Brandfiltar

Igår var en av våra hyresvärdar här och bjöd på lite kaka och vi pratade bl.a. om el, vår inflyttningsfest, vedspisen och så brandfiltar. Vi sa det att det hade varit käckt att ha en i köket. Man vet ju liksom aldrig... Vi har ju både vanlig spis och vedspis, så brandrisken borde ju bli dubbel, eller något... Tyvärr är det ju inte så tjusigt att ha en brandfilt hängande någonstans, mysfaktorn är ju inte så hög. Då är det ju tur att man kan köpa designade brandfiltar! Jag hittade ett par snygga på St George, de här nedan.



Tjusiga, men tyvärr är både slut på lager. Sen såg jag att St George inte är de enda som har dessa brandfiltar, så man får väl kolla runt lite innan man slår till så man inte betalar mer än nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har också dregglat över de där brandfiltarna :) Men tycker att det är dyrt. Du får gärna tipsa om du hittar andra fina till bättre pris! Kram

2011-02-06 @ 12:28:47
Postat av: Marre

Hittade i min jakt inga andra designade brandfiltar än de som finns tex på St George. Och ja, lite i dyraste laget. Det lutar just nu mer åt brandfiltarna på Ikea, en hundring styck kostar de. Men skulle jag hitta något mer intressant än en standardbrandfilt så ska jag rapportera det.

2011-02-06 @ 19:48:40
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0