Fasad

Jag har ju fått önskemål om att visa lite bilder från vårat nya hem. Vi börjar med en bild på utsidan!



Mot den här sidan vätter hallen och trapphuset på vänstra sidan, med skrivbordshörna vid fönstret på andra våning. På högra sidan finns vardagsrum och över det ligger gästrummet. På den sidan av huset vi inte ser här huserar kök och över det vårat sovrum. Förutom det finns det två toaletter, stor städskrubb, en liten skrubb med varmvattentank, skrubb under trappan (får se om vi någonsin får en son som heter Harry...), typ en walk in closet och en massa bra skåp och förvaringsutrymmen. Härligt, härligt!

Kommentarer
Postat av: Tee

ser jättemysigt ut ju!

2011-02-15 @ 14:13:25
Postat av: Marre

Och det är bara början ;)

2011-02-17 @ 20:14:00
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Maria

Oj så mysigt huset ser ut! :D Kan bara föreställa mig hur mysigt det måste vara på insidan. Det är säkert väldigt roligt att få inreda det. ^^



sv: Tack! :D Ja, det var verkligen skönt att slippa allt det slitna helt. Lite tragiskt dock med tanke på att jag sparat ut håret rätt länge. Men jag brukar få såna där infall ibland och göra någonting drastiskt med håret.

2011-02-20 @ 13:56:57
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Marre

Ja, det är verkligen mysigt! Inte på samma sätt som vårat förra ställe, här har vi ingen takbjälke i duschen eller något gammalt hörnskåp från 1700-talet. Men varje ställe är ju på sitt eget sätt! Jag ska absolut visa lite mer hur det ser ut här inne, när jag väl har tid...

2011-02-21 @ 18:41:20
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0