Froosh

Det finns risk att det här inlägget kommer låta väldigt mycket som ett sponsrat inlägg, men det kan jag lova att det inte är.

I vilket fall, jag har nu provat Froosh, som är en fruktdryck helt utan konserveringsmedel eller annat jox. Inget annat innehåll än frukt. Ju mer naturliga grejer, desto bättre tänker jag. Men kan det verkligen vara gott då? Jajjemen! Det smakar precis vad det är: goda frukter i flytande form! Det slank ner kvickt kan jag lova...



I ärlighetens nämn är det i och för sig nyttigare, billigare och miljövänligare att köpa hela frukter och äta dem istället. Men skulle man känna för lite blandade frukter i flytande form så är det här helt klart alternativet att satsa på! Allvarligt, den här flaskan innehöll inget annat än frukt! Jag är fortfarande imponerad.


Flaskan dracks ur ganska snabbt.

Det finns flera olika smaker, men den här med äpple, mango, banan, apelsin, citron och passionsfrukt var den som lockade mig mest.


De olika smakerna ser ut så här. Bilden är härifrån.

Så ta och prova vettja!

Kommentarer
Postat av: Tee

Ja vart faktiskt besviken när jag smakade på blåbär/hallon. Det var ju sjukt massa annan frukt i... okej med någon mer för att jämna ut smakerna...men detta smakade inte alls som jag tänkt..och banan har jag svårt för... kände mig lite lurad :) Men visst... det kanske är någon av de andra smakerna som är bättre?

2011-03-11 @ 18:13:13
Postat av: Marre

Ibland har man otur/tur med smaker... Och visst är det lite skumt hur mycket olika frukter de blandar i, men jag kan sannerligen inte klaga på den jag drack :)

2011-03-13 @ 19:48:45
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Kjartanidun

Very interesting & professional site.

2011-09-29 @ 08:16:54
URL: http://kjartanidun.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0