Sjukgymnastisering

Alldeles strax ska jag åka in till noret för lite sjukgymnastik. Jag var på Sportskadekliniken förra veckan, för jag har äntligen bestämt mig för att ta tag i min rygg. Det är inte så att jag har enorma smärtor, problem att gå eller andra problem av den storleken, men jag har lite allmänt kass rygg som gör ont ibland. Jag tror personligen på en mix av dåliga gener och för lite träning, men det är ju alltid bra att ha ett expertutlåtande och tips och råd på vad man ska göra, typ ett träningsprogram.

Så förra veckan var jag där en sväng, det ställdes frågor och klämdes och petades på min rygg. Idag ska jag dit för träning. Lite nervös, har ingen aning om vad som väntar mig! Det här med hur duktig jag är på att träna går verkligen upp och ner för min del och just nu är jag i en lite svacka som jag försöker ta mig upp ur. Men jag vet ju att ryggen, och resten av kroppen, mår bäst av att få träna. Det hade ju varit behändigt att kunna utföra bra träning här hemma, även om det inte är lika kul som tex Friskis & svettis. Nåja, vi får väl se vad som händer idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0