Träningsvärk, lock och grått

Sjukgymnastiseringen igår gick bra, det blev bollar och hantlar och diverse styrketräningsmaskiner. Det sistnämnda är jag inte överdrivet förtjust i, men det är bara att göra sina övningar... Idag har jag dock en del träningsvärk, men det är inget att klaga över, då vet jag ju att jag tränat ordentligt. Men idag blir dte ingen träning som är mer krävande än en promenad. Just nu är det i och för sig inget väder som försöker locka ut mig, grått och mulet och trist.

Jag har jättejobbigt lock för öronen som vägrar ge med sig. Om nu någon undrade...

Nä, dags att ta tag i lite jobb och dylikt. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Jag håller med dig, träningsvärk är ju bra. Då vet man att man tränat liksom. Därför har jag träningsvärk max en gång i året. X)



sv: Tack! :D Det gick inte särskilt bra, men jag borde åtminstone skramlat ihop nog med poäng för att vara godkänd. Läste på någon ansökningssida att den matematik som vi som pluggar "lång matematik" här i Finland har motsvarar matte F i Sverige.

2011-03-23 @ 22:53:12
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Marre

Matte F? Det var inte illa... Jag läste bara A och B.

2011-03-26 @ 17:42:01
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0