Nöjd

Jag är så nöjd med min go'a magkänsla just nu, har tittat igenom en massa bilder från Böle och lyssnar och sjunger till Sofia Jannoks Liekkas. Mmmm... Jag läser inte en enda blogg idag, är helt enkelt inte intresserad av inredning, tankar kring genusperpektiv, någon annans vardagsbetraktelser eller pysseltips. Det enda jag vill är att behålla den härliga känslan jag har i kroppen. Åh, vad något så enkelt kan göra så mycket! Låt det inte ta lika lång tid innan jag åker dit nästa gång igen.

Tack, gode Gud, för Din underbara skapelse!

Kommentarer
Postat av: Justinveronica

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-11-29 @ 07:17:32
URL: http://justinveronica.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0