Skönaste outfiten

För ett tag sedan beställde jag lite kläder från H&M. Det är alltid lite chanstagning vad gäller postorder, man vet ju aldrig om kläderna passar eller inte. Dock är det väldans smidigt de gångerna det funkar. Den här gången fick jag skicka tillbaka en del kläder som helt enkelt inte passade på mig, men det blev en del bra att behålla ändå. Idag invigningsanvände jag min nya klänning som ingick i beställningen. Tunn, tunn bomullsklänning som är härligt luftig. Man märker knappt att man har den på sig, så lätt är den. Till den bar jag tights, linne och dragkedjetröja - riktigt skön kombo!


Den enda bilden som inte blev suddig...

Eh, det här var ju inget Marre-typiskt inlägg, blogga om kläder och sådant... Nåja, jag är bara så väldigt nöjd över min sköna klänning så jag måste helt enkelt få berätta om det! Och det är ju min blogg, så jag bestämmer, ha!

Kommentarer
Postat av: Tee

underbar tapet! :)

2011-05-12 @ 12:21:55
Postat av: Marre

Ja, den är fin den :)

2011-05-12 @ 14:45:15
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: E-K

Du är fin!

2011-05-12 @ 21:57:39
Postat av: Marre

Tack :)

2011-05-13 @ 17:51:01
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0