Bråda och trevliga dagar

Nu ligger en väldigt trevlig tid framför mig må jag säga! Idag blir det påskmusikal i Insjön, just ikväll är det teckenspråksgestaltat och allt (kom dit om du har möjlighet!), sen bär det av med Jan-E till Peter där vi sover över. Imorgon blir det lite jobb på morgonkvisten innan vi far iväg och hälsar på go'a Martina! På kvällen hoppas vi anlända till mamma, pappa och brorsorna i Dalsjöfors och om vädret tillåter dagen därpå åker vi ut till Hofsnäs och picknickar lite. Jag håller tummarna för stora vitsippemattor! (Det är ju något som saknas här uppe, även om vi för all del har vitsippor (dock inte än).) Dessutom kryllar Hofsnäs av stora, ståtliga, gamla ekar (också en bristvara i Dalarna) och där sprang jag omkring en del när jag var liten. Sedan fortsätter helgen i Göteborg med omnejd hos svärsläkten och sedan kommer vi tillbaka till Borås. Då ska vi gå på påskgudstjänst och sedan träffa svärmor. Så var den här veckan till ända, men trevligheterna de fortsätter. Måndag och tisdag blir det till att träffa några vänner och innan vi styr kosan hemåt ska vi bunkra mat på någon stormarknad (mat är billigare i Borås än i Leksand så man får passa på när man tar bilen).

Tro mig, det har krävts en del pusslande för att få ihop det hela och så sent som igår försökte jag få ihop allt med en oväntad programpunkt, men det mesta går ju att lösa. Nu hoppas jag bara att allt flyter på som det ska!

Ja, just det ja, packa kanske man borde göra också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0