Kräsmagad sjukmage

Jag är fortfarande fast i illamående, spyor och allmän sunkighet. Visst, bättre än i måndags är det ju helt klart, men fortfarande är jag inte frisk. Frustrerande, tråkigt och med inkomstbortfall som en av de tråkiga bieffekterna. Dessutom vet jag aldrig från gång till gång vad illamåendet beror på. Är det för att magen är hungrig nu eller för att den vill göra sig av med innehållet? Jag försöker peta i mig sådant som slinker ner lätt, men jag blir jättefort trött på det jag äter och ganska snart illamående av bara tanken på att äta det igen.

Har ni några tips att dela med er av? Vad lyckas ni få i er när ni mår så här? Några husmorsknep?

Kommentarer
Postat av: Helena

Blåbärssoppa (om du har blåbär kan du koka själv), rostbröd, coca-cola, ris, fisk, potatis... snälla saker. Vädra igenom huset! Annars vet jag inte.

2012-02-24 @ 14:40:16
Postat av: Marre

Tack för tipsen :)

2012-02-25 @ 20:44:14
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0