Strumpor, mobilladdare, choklad...

Nu sitter jag här och funderar på om jag packat ner allt jag kommer behöva under helgen (troligtvis inte), vilka programpunkter jag ska försöka se till att på-plats-anmäla mig till och om jag verkligen kommer orka att kliva upp tidigt imorgon bitti för en dusch innan vi far till Västerås. Det känns dock som att jag inte kommer någonstans i mina funderingar eftersom hjärnan är helt mosig och dåsig efter en alldeles för stor och god middag.

Igår kväll kom Jan-E och jag hem (jag efter att ha varit borta sedan i torsdags) och imorgon bitti sticker vi igen. Ingen rast ingen ro, men roligt lär det bli! Dock har jag inte hunnit smälta att det är imorgon som Prolog börjar, tiden har liksom gått utan att jag hängt med.

Men så att eh... God natt och så där då, lika bra att ladda upp med sömn inför den långa körningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0