Kvällssvammel

Så där ja, ännu ett bastubad avklarat. Jag känner mig bra mycket fräschare än efter en vanlig, tråkig dusch. Ah...! För tillfället är jag i mitt föräldrahem igen, som ni kanske gissat. Imorgon blir det svärmor och dagen efter det far vi hem till Leksand igen. Tänk vad tiden går fort! Väl hemma ska jag nog försöka knåpa ihop någon slags summering över året som gått, känns inte som någon större idé att sitta utan egen dator och göra det. Under tiden kan ni ju läsa Lady Dahmer eller kanske Tidstjuven. På tal om det borde jag göra en rejäl uppdatering av min länklista... Nåja. Ha en bra kväll (eller morgon/förmiddag/eftermiddag/natt beroende på när du läser det här)! Och Gott Nytt År önskar jag er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0