Äntligen helg!

I söndags kom vi hem och dagen efter började jag mitt sommar-vik, vilket innebär jobb måndag till fredag, tio till fem. Jag gillar att ha perioder när jag jobbar så, för då uppskattar jag verkligen ännu mer att jag inte jobbar så i vanliga fall! Det var helt underbart att igår, efter att jag stängt butiken för veckan, kunna konstatera att nu är det helg. Dessutom jobbar jag inte nästa vecka, i alla fall inte i butik. Underbart! Jag har ju varit så trött den här veckan när jag kommit hem från jobbet, så jag har säkerligen inte varit något kul sällskap alls. Stackars Kattis som har varit här i veckan, hon har ju inte direkt fått uppleva mig från min bästa sida...! Men som sagt, nu är det ledighet som gäller, härligt härligt!

Kommentarer
Postat av: Tee

härligt när man känner så! kände samma jag med, först efter veterinärbesöket då :)
V.32 är jag ledig, kanske komma då? :) saknar er!

Svar: Hoppas hon mår bättre snart!Skrev ett sms till dig, kanske kom det inte fram? V.32 ska vi till Frizon onsdag-söndag.
Marre

2012-07-14 @ 13:52:29
URL: http://cupcaketee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0