LMM 2012 - del 2

Här kommer lite fler bilder från årets medeltidsmarknad i Leksand.


En liten ekorre kilade ner för husvägen och trampade sedan obekymrat runt vid husgrunden, till synes helt obesvärad av alla nyfikna människor som stannade och tittade på den.


Arkadia bakifrån sett. Lika rapp i käften som flink i fingrarna!


Mareld har uppträtt på marknaden ända sen första gången jag gick på den för fem år sedan och de blir bara bättre och bättre! Här jonglerar Adam med sju(!) bollar.


Domptören Edvin med en livsfarlig medeltida pinne!


Jaha, och nu?


Leo får se pinnen på väldigt nära håll...


Stundtals är det en väldigt vildsint pinne!


Om jag inte minns fel så är detta ett sverigeunikt nummer!


Sälen som säger "oink oink".


Om man är trollkarl måste man ha en hatt och ett par tuffa solbrillor om man ska tas på allvar.


Hela Mareld (även om jag bara fick med Eriks armar på bild...).

Jag tror att det får räcka för den här gången, så lägger jag upp fler bilder längre fram, så att det inte blir för mycket av det goda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0