Så där i största allmänhet

Håhåjaja, trött och sömnig är jag fastän klockan bara är halv nio, även om jag fick en lång och skön sovmorgon (cred till vår nya mörkläggningsrullgardin som gör att jag slipper vakna vd kl.3-4 med solen i ögonen...). Jag tror jag är lite trött nu eftersom jag inte fått min dagliga tupplur idag. Jag är en ganska trött person i vanliga fall, men nu när jag har bulle i ugnen är det helt klart mer än vanligt, så jag tar mig vanligtvis minst en tupplur om dagen. Och det kan jag säga, att det är fantastiskt skönt! Att sova på dagen är underskattat. När Jan-E och jag är på landet hos farmor och farfar brukar det ingå en middagslur om dagen, vilket är ljuvligt. Att man inte gör sådant oftare...

Jag kan knappt fatta att vi redan är i mitten på juni! Tiden går sannerligen fort... Och den lär inte går långsammare nu när vi kommer in i sommartiden, almanackan är redan nu ganska fulltecknad känns det som. Som tur är är det mest roligheter (förutom tre veckors ensamjobb i butik, men det går ju an det också). Det blir en tripp ner till västsverige, bröllop, midsommarfirande och festivalen Frizon. Ja, och så räknar jag ju såklart kallt (haha) med en massa Rättviksglass i sommar, mums!

Förhoppningsvis ska vi kunna kryssa av flera saker på vår "att skaffa sig innan ungen kommer"-lista under de kommande månaderna. En hel del har vi redan lyckats få tag på, men det känns ändå som att listan ändå aldrig tar slut! Ändå försökte vi bara plita ner det nödvändigaste... Ingen som har en spjälsäng man vill bli av med? Just det verkar vara lite knepigt att få tag på om man inte vill köpa en sprillans ny. Nåja, det löser väl sig det också.

Nä, nu får det räcka med en massa lösryckt prat... Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Finns en massa spjälsängar till salu på blocket iaf.

2012-06-14 @ 14:24:41
Postat av: Marre

Absolut, men när vi väl hittat någon vi vill ha får vi inte tag på försäljaren... Men nu verkar det vara löst :)

2012-06-14 @ 21:55:00
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0