Bra dag med solljus på burk

Oj, tiden går fort, nu var det över en vecka jag visade några som helst livstecken här på bloggen. Tja, så kan det bli. Dagarna har varit fyllda av både det ena och det andra, bl.a. bilsökande (även om Jan-E utan tvekan dragit det tyngsta lasset där), ganska mycket jobb, Skype-samtal och en Örebro-tripp med tillhörande 25 års-fest. Det har gått lite upp och ner, vissa dagar särdeles mycket ner medan andra har varit fantastiskt bra. Idag skulle jag vilja kalla dagen en bra dag. Vi har nämligen köpt en bil - en Volvo, det känns stabilt - även om vi blev lite fattigare på kuppen, årets första uteglass inmundigades, jag har kontaktat en lajv-arrangör och dessutom bestämt träff med en härlig Leo. Dessutom är det så ljust ute nu så när solen går ner har vår lilla solljusburk kraft nog att stå och sprida ett mjukt sken i fönstret.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vilken mysig burklampa! Var hittar man såna?

2012-03-21 @ 20:43:08
Postat av: Marre

Mycket bra fråga, vi fick den i bröllopspresent. Sök på sun jar kanske?

2012-03-22 @ 08:20:47
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Så roligt med ny bil! :D Och ljusburken var ju bara för tjusig.



sv: Jag brukar också försöka hålla mig till att läsa böckerna innan jag ser filmerna, men den här gången fick det bli tvärtom för min del också. Jag tror att man uppskattar filmen mer på det viset! :)

2012-04-03 @ 15:10:32
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0