Comeback

Se där, jag är tillbaka på bloggen igen efter fyra månader. Jag har faktiskt funderat ganska länge på att återvända, för det har ju liksom inte saknats saker att skriva om (mer om det sen), men däremot har det saknats tid och ork. Det där som malde på innanför pannbenet och som gjorde att jag kände att jag behövde en paus från bloggen maler fortfarande, men inte så aktivt.
 
Även om jag är tillbaka så kommer jag nog inte rivstarta bloggen och köra på i några högre hastigheter. Det blir med andra ord ungefär som förut: inlägg publiceras när det finns tid, ork och inspiration (tre saker som jag verkligen önskar mig mer av!). Risken finns att det inte blir någon jättestor variation på det skrivna, vi får se. Nåja, den som vill får läsa, inget tvång här inte.
 
Slut på meddelandet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att du är tillbaka! Även om det bara är då och då.. :)

2012-11-27 @ 11:56:12
URL: http://www.camillasjostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0