Höststart

Oj oj, det blev visst ett oplanerat sommaruppehåll här i bloggen! Det har liksom varit fullt upp och när det inte har varit det har jag bara försökt snabbladda batterierna. Men nu, nu börjar hösten och jag är som vanligt skolstartspepp! Inte för att jag ska börja skolan den här hösten, men peppen och den speciella känslan finns där ändå. Det är nu vi kör igång liksom: jobb, pappaledighet, höst, kurs, röjning... Det verkar alltid finns lite extra energi så här i skolstartstider.
 
Jag ska försöka berätta lite mer sen, bl.a. om hur sommaren varit och allt som är på gång ("allt" låter som så mycket, hm...). Nu ska jag mest försöka komma i fas efter en lite upp-och-ner början på dagen och så ska vi ta lite helg här hemma (visserligen ska jag jobba ett par gånger i helgen, men fredagsfeelisen finns här ändå). Så, nog snackat, nu ska jag hänga med min awsome familj! Nu vet ni att jag fortfarande finns på internätet i alla fall... Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0