Jul igen

Ja-a, då är det jul igen då! Idag har vi varit på tomtevinkning, det står en driva med julgodis i köket, granen står så grön och sned på bordet och imorgon är det julafton. Jag ska visserligen jobba en stund - vilket känns lite ovant så där på en julafton! - men sen kommer jag hem till min lilla familj och våra vänner som är här över julen, så ska vi ha en skön, mysig och opretentiös julafton. Vi har lovat varandra att inte ha några måsten eller inre krav: underbart! Bara njuta och ha det bra.
 
Nu är jag klar med kvällens papperssysslor, så nu ska jag gå ner till det varma köket och bara njuta av sällskapet och tänka på hur välsignat det är att ha människor i sin närhet som man tycker så mycket om!
 
Jag hoppas verkligen att ni också har en riktigt bra jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0