Latheten? Eller insikten om att man behöver andas ibland?

Lördag. Regn ute. Eld i vedspisen. Inga inbokade jobb idag. Familjen tillsammans.
 
Värre kan man ju ha det! Visst, det finns en massa borden som jag skulle kunna ta itu med nu när jag faktiskt är hemma en hel dag, men näe! Jag tänker faktiskt bara ha en helt ledig hemmadag idag, tänker inte vara det minsta duktig eller huslig eller pluggig eller produktiv eller effektiv... Så det så!
 
Så här kan det se ut i ett kök hemma hos familjen Grenlund. Ett snabbt foto med mobilkameran, jag säger ju att ambitionsnivån är låg idag!
 

Kommentarer
Postat av: Heléne Larsson

Mysigt med spisen, ger en sån hemtrevlig känsla

2013-10-17 @ 18:50:39
URL: http://nellie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0