En mulen septemberfredag

Sen sist jag skrev har jag hunnit komma hem igen, men Jan-E har också hunnit bli inlagd på sjukhus och bli sjukskriven, börja sin utbildning och sitt jobb, Lea har börjat sin inskolning på förskolan och mitt jobb har hunnit lägga in en högre växel efter sommaren. Just nu sitter jag på Leksands bibiliotek medan Lea är på förskolan och Jan-E sitter med på ett distansseminarium. Lite rastlös är jag, jag har liksom inget särskilt att göra, sitter mest stand by ifall förskolan skulle höra av sig (hittills har de ju inte gjort det, men det har varit på håret några gånger). Det jag vill låna finns inte inne, har inte ro att sitta och läsa och röstat har jag redan gjort här... Så om jag har lust kanske jag skriver ett blogginläg eller två. Får se. Annars finns det mängder av gallrade böcker här som man kan köpa, kanske ska kika efter en Ture-bok till Lea (eller till Jan-E och mig, vi tycker nog att de är roligare än vad hon gör...).
 
Ehm, det måste ju vara skitkul att läsa ett sådant här "jag har tråkigt"-inlägg...

Kommentarer
Postat av: Helena

Fortsätt skriva bara. Jag gillar att läsa allt. Tårkigt är en del av livet det också ;)

Svar: Så sant, så sant :)
Marre

2014-09-12 @ 12:12:52
Postat av: E-K

Älskar Ture! "Det är viktigt att borsta tänderna." :)

Svar: "- Går det här tåget till Bali?- Nej, du måste byta i Simrishamn." :D
Marre

2014-09-12 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0