Hej, Uppsala!

En liten uppdatering kan ju vara på sin plats: jag är i Uppsala för tillfället. Jag inledde med ett par dagars kompisträff i Linköping med Anna, Henke och Malin (tumme upp!), sov över hos Malin i Örebro och anlände igår hit till Uppsala och började besöket med lite jobb. Det är huvudsakligen därför jag är här: jobb. Fast jag vet inte hur mycket eller lite det blir, det får vi se. Resten av tiden... tja, jag har semester helt enkelt.
 
Idag hade jag inga uppdrag, så då har jag bl.a. besökt tolkcentralen för att få mig ett ansikte på samordningen (som ju är de jag har kontakt med). Jag fick också heja på mina gamla handledare som jag hade under min prova på-praktik i Uppsala för drygt fem år sen. I övrigt har jag uträttat lite småärenden, tex hittade jag The English Shop där de hade Toffee Crisp, som Jan-E är jätteförtjust i - viktiga grejer!
 
Nu ska jag ta och sova, så får vi se vad som händer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Helena

Have fun! ;) Och hoppas du får jobba!

Svar: Tackar :)
Marre

2015-02-07 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0