Degande

Idag är en skön dag. Jag är ensam hemma och det är ganska trevligt emellanåt. Jag gav mig själv sovmorgon, har lufsat runt i pyjamas och morgonrock så länge jag kände för det och efter ett tag fylldes köket av bakningens fröjder. Det är riktigt gött att i lugn och ro få baka i ett lungt tempo. Det blev några plåtar lussebullar utan saffran (Jan-E den token äter inte riktiga lussebullar!) och nu har jag ett par valnötslimpor i ugnen. Får väl hoppas att det finns tillräckligt med plats i frysen bara...

 


Bullar in progress.

Egentligen hade jag tänkt besöka LAN:et idag, men jag har det så trevligt här hemma, så jag tror jag skippar att gå fram och tillbaka till skolan och ägnar den tiden åt att softa här hemma. Finns ju ändå en hel del att pyssla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0