Fredag någon?

Idag är en sådan dag som man ska ta det lungt och umgås, softa med folk man gillar (läs: det är fredag). Och vad gör jag? Jo, jag sitter på mitt lilla internatrum, alldeles ensam. Fail. Jag får helt enkelt blicka framåt, mot nästa helg. Då ska jag hem! Hem, hem till min man och min säng och min skeva lägenhet. Och en liten bonus på det: mor & far kommer, för de ska åka upp tillsammans med mig och en tung symaskin. Då ska vi har fredagsmysande så det står härliga till!

En annan sak... Imorgon blir det av: John Bauers museum! Nu måtte väl min plan gå i lås? Nu har jag försökt komma iväg i tre veckor, det måste väl bli av nu? Eller så går jag väl och bryter benet på väg dit eller så måste de stänga för renovering eller så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0