Finfina hem

Har försökt att planera så lite som möjligt inför det här boråsbesöket, eftersom jag av erfarenhet vet att det lätt kan bli väldigt mycket flängande. Ändå har jag gjort några "hembesök" redan, bla på lite nya platser. Och det är ju så kul att besöka vänner och se hur fint de bor :) Tex Gustaf och Evelinas urmysiga takvåning och Alex och Sandras nya (ok, den är ny för mig) lägenhet där de bor jättefint! Kul att se och samtidigt blir man väldigt inspirerad. Jag skulle vilja göra det och det hemma, fixa än det ena, än det andra... Det finns så mycket kul man kan göra och det är ju så härligt att faktiskt ha ett eget hem där man får göra allt det där man skulle vilja. Det har jag längtat efter sen jag var liten. Nackdelen är ju att vi bor väldigt litet, men med alldeles för mycket prylar (även om vi har gjort flera utrensningsräder), det blir ju lite begränsat då. Men då får man använda sin fantasi och sin goda smak ;) Och som sagt, jättekul att få lite inspiration och vara glad för vännernas skull som bor så fint!

Men roligast är ju såklart att få träffa sina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är alltid lika trevligt att träffa en Marre med :)

2010-11-02 @ 21:41:30
URL: http://nifelheims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0